CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Sara: Mustasukkaset ämmät!

V*tuttaa suoraan sanottuna tällähetkellä ja huolella. Mustasukkasuus ja itteensä täynnä olevat naiset on ehkä ällötttävin asia maailmassa mitä tiedän. Taas tuli kohdattua näihin heikkioihin ihmissieluin...

Niinkuin puhuin aikasemminkin siitä Mikosta ja tästä naisesta. Mikko on siis ylempi esimies ja tämä nainen työkaverini. Mulla on siis joskus ollut jotain tunteita, tätä Mikkoa kohtaan, mutta enää ei sellaisia ole. Välillämme on kuitenkin flirttiä ja kemiaa joka piristää päivää mukavasti. Vielä vähän aikaa sitten ajattelin, että olisin voinut käydä panemassa, mutta viimeisetkin fiilikset karisee, kun todellisuus iskee vasten kasvoja. Nimittäin tämä mustasukkanen ämmä.

Aina, kun joudutaan samaan vuoroon töissä Minä, Mikko ja tää nainen. Niin joka ikininen kerta sen täytyy alkaa vittuilemaan ja läsyttämään jotain p*skaa! Mä en enää jaksa sitä. Seuraavan kerran, ku se avaa sen tu*pansa ja alkaa jotain avautumaan niin annan kyllä takaisin. Mä en yleensä suutu helpolla tai pienestä, mutta turhan valittaminen ja mäkättäminen v*tuttaa, kun asiat voisi sanoa niinkuin ne on. En mä ole ENÄÄ "sen miestä" iskemässä, varsinkin kun vasta nyt on paljastunut, että se on varattu? Tai niillä on ollut jotain. Ehkä? En olis tosiaan lähteny tähän soppaan ollenkaan mukaan jos olisin vaan tiennyt... mut ei tää kaksilahkeinen oo sanallakaan viitannut mitään. Mistä mä oisin voinu tietää?

Tää keitti kiehuu ja niin kovaa tässä kattilassa, että sinne en lusikkaan uskalla laittaa sekaan, eikä kiinnostakaan. Jos satun törmäämään huomenna siihen Mikkoon niin kysyn suoraan mikä on homman nimi ja selitän tilanteen. Naurettavintahan tässä on se, että mun ja Mikon välillä ei ole ollut mitään... silmäpeliä enempää. Sen voin sanoa, että en todellakaan aijo lopettaa ystävyyttä/juttelua ja silmäpeliä ja muuttaa luonnettani tämän vainoharhasen, hullun mustasukkasen naisen takia. :D

0 kommenttia: