CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Kuka on Sara? Tutustu!

Sara


Kerron hiukan itsestäni, niin pääsette ehkä mukaan minun maailmaani.

Asun pk-seudulalla rivitalossa ja olen suhteellisen tyytyväinen elämääni tällähetkellä  Ja mikä tekee siitä niin täydellisen?  Olen aloittanut saliharrastuksen johon olen kirjainmellisesti hurahtanut täysin. Se tunne joka tulee treenamisen jälkeen on uskomaton. Mulla ainakin henkilökohtaisesti mielentila piristyy ja musta tulee paljon onnellisempi tiukan puntin jälkeen. Tavoitteena olisikin ensikesänä olla tiukassa ja ennen kaikkea lihaksikkaassa kunnossa! Sitä siis odotellessa.

Ainut mikä mun mieltä painaa urheiluun liittyen on se, että mun tissit lähtee pois. Olenkin miettinyt, että jos kävisin joskus ottamassa silikoni rinnat... varsinkin jos nämä tästä vielä edelleen pienenevät. En halua olla, että rintani näkyvät vain suurennuslasilla tai roikkuvat polvissa kuin nahkarukkaset. 

Salin jälkeen harrastuksiini kuuluu tankotanssi sekä keräilen laukkuja! Olen sitä mieltä, että naisella ei voi koskaan olla laukkuja liikaa! Rakastan niitä! Tykkään käydä myö bilettämässä, mutta valitettavasti työn ja urheiluharrastukseni vie elämästäni niin suuren ajan, että aina ei kerkeä tai jaksa lähteä baariin. 

Jokaisella ihmisellä varmasti on pahoja tapoja ja mulla "pahoihin tapoihin" kuuluu miesten kanssa flirttailu. Olen kunnon huomiohuora ja rakastan flirttailua yliakiken! Monesti kyllä kadun sanomisiani ja tekemisiäni jälkeenpäin, kun tuntuu että ehkä olenkin ollut liian tyrkky tai ylittänyt rajan, mutta osaan niille nauraa jälkeenpäin ja olen hyvä selittelemään asioita ja puhumaan itseni pois "pussista". 

Vaikka kuvaksesta saattaakin tulla teille mieleen itseensä täynnä oleva "pissis", olen oikeasti ujo ihminen, tykkään vain aina ylittää sen "mukavuuusrajan" ja mennä kohti tuntematonta vaikka pelotttaa, jännittää ja olo on sekava. Rakastan hetkellisiä "mielijohteesta" tehtyjä päätökisä ja olen valmis syöksymään mitä erikoisimpiin juttuihin. Extempore kuvaa eläämni paremmin kuin hyvin! 

0 kommenttia: